2012-10-24

Gemini Xera pirmi bandymai

Taigi, pirmieji įspūdžiai: pasivažinėjau praeitą penktadienį ir šeštadienį. Kol kas naudotas kol kas tik standartinis (16 laipsnių) reflektorius, “gamyklinis” pakrovimas ir “gamykliniai” lempos ryškumo nustatymai – 20%, 60%, 100%. Nustatymus kas 10% perprogramuoti kiekvienam iš ryškumo lygių paprasčiau nei paprasta, kol kas keičiau tik “mirksiuko” ryškumą – sumažinau iki 10%. Nenaudoju aš jo, o jei prireiks – pakaks ir tiek.

Penktadienį važiuota jau “tikrai naktį”. Man patiko – važiuojant plentu daugmaž 30 km/h man visai pakako standartinio 60% apšvietimo. Persijungus į 100% apšvietimą iš priekio atvažiuojančios mašinos ilgąsias šviesas perjungdavo dar būdamos labai toli. Tai turbūt matosi? :)

Šeštadienį lempa naudota nedaug, tik grįžtant namo prieblandoje. Pradėjus temti pakako standartinio 20% ryškumo, tačiau po kokių 10 min perjungiau į 60%. Per daug miesto gatvėse duobių :)

Grįžtant lempos indikatorius pradėjo keisti spalvą – laikas krauti. O va čia ir prasidėjo nuotykiai… Instrukcija sako:

  • Jei indikatorius ant lempos raudonas – liko ne daugiau kaip 10% pakrautos baterijos. Jei raudonai mirksi – “šakės, tuoj išsijungs” :)
  • Kai baterija kraunama, indikatorius ant kroviklio raudonas. Kai pilnai pakrauta – žalias.

Taigi, grįžtu aš namo. Indikatorius ant lempos mirksi raudonai (na… truputį pakankinau aš ją priverstiniu būdu, buvo įdomu, ar tikrai moka mirksėti. Tikrai moka.) Atjungiu lempą nuo baterijos, pajungiu pakrovėją. Pakrovėjo indikatorius žalias. HM…… Kyla negerų minčių.

Pajungiu pakrovėją į adapterį (siunčiausi tai iš UK, spėkit, kokioms rozetėms tai pritaikyta ;)), adapterį -- į prailgintoją. Pakrovėjo indikatorius vis dar žalias. Dar labiau panašu į “kažkas negerai”. Na, bet gal indikatorius arba instrukcija meluoja. Palieku krautis (ir – taip, esu tikra, kad adapteris geras, patikrinau; mobilų telefoną krauna). Po pusantros valandos prijungiu lempą. Bjaurybė vis dar mirksi raudonai. Tikrai tikrai kažkas negerai. Liūdna, liūdna, paprasčiausiai liūdna man

A, prisiminiau. Lempa pirkta iš tokio ProBikeKit puslapio. Rašau jiems, gal padės. Parašiau 2012-10-20. Šiandien (po 3 darbo dienų) vis dar “kapų tyla”. Aptarnavimas nežavi. Tiesa, rašiau dar viena tema jiems, keliomis dienomis anksčiau… Į pirmus du laiškus sureagavo labai greit. O paskui staiga nutilo, ir šiuo metu irgi “kapų tyla”. Naiviai tikiuosi, kad problemą išspręsim, tad didelės antireklamos dar nedarysiu. Bet daugiau be būtino reikalo (skaityti – Labai Didelės Nuolaidos) iš jų pirkti nesiruošiu.

Kadangi aš esu labai nekantri asmenybė, vakar vakare parašiau tiesiai gamintojui – patiems Gemini Lights. Šiandien 11:32 jau sulaukiau atsakymo: gražus ir paprastas paaiškinimas, ką kokiu atveju turi rodyti indikatoriai, pasiūlymas dar kartą pabandyti susisiekti su pardavėju, o jei jis nesureaguos – pasisiūlė padėti surasti artimiausią aptarnavimo padalinį ir padėti su jais susisiekti tiesiogiai (taip, pardavėjo reakcijos laiku aš kultūringai pasiskundžiau; kad suprastų, kodėl aš jiems galvą suku…). Taigi, paaiškinimas pamiršusiems fiziką (arba jos nemokėjusiems):

  • Baterija pajungta prie pakrovėjo, bet neįjungta į rozetę – indikatorius žalias
  • Baterija pajungta prie pakrovėjo, įjungta į rozetę:
    • Indikatorius žalias – jei baterija pakrauta
    • Indikatorius raudonas – jei reikia krauti

Prisimenu fizikos žinių likučius ir prašliaužia optimistinė mintis – o gal vis tik adapteris kvailioja? Na, netikiu aš, kad firmos, apie kurios lempas visi tik “ach ir och, kokios geros” sako, vienas iš nedaugelio brokuotų modelių būtent man atitektų. Ypač, kai pati lempa rodo “reikia krauti”. Gerai paieškoję atrandam dar vieną adapterį. Stebuklas įvyko: indikatorius ant pakrovėjo – raudonas! Panašu, kad kraunasi. Po ~4 – 5 val. bus aišku, ar pasikrovė. Bet jau tikiu, kad viskas gerai.

Nuotraukos… Dar nėra. Kai bus labai lietinga diena – fotografuosiu. Kas sakė, kad įspūdžius būtina nuo išpakavimo proceso aprašyti? :D

No comments:

Post a Comment