2013-03-22

Nauji metai, nauji žaislai

Ir nauja transporto priemonė. Ačiū Dariui iš “Velomanų” už kantrybę moteriškiems kaprizams ir kūrybą bandant tuos norus realizuot. Toks keistokas žirgas gavosi. Man atrodė, kad aš jau daugmaž žinau ko noriu. Tikrinsim šiais metais, kiek apsirikau su tais savo norais.

kf-web

Taigi, kas čia yra:

  • Planet X Kaffenback, 52cm + Kaffenback Disc šakė
  • Shimano FC-M431 Octalink (44-32-22) 3x9-speed
  • Shimano CS-HG50 (11-30) 9-speed
  • Shimano Tiagra FD-4503 3x9-speed
  • Shimano Tiagra RD-4500 GS 9-speed
  • Shimano Tiagra ST-4503 3x9-speed
  • Tektro Lyra + 160mm Shimano SM-RT54 centerlock
  • Mavic TN119 Disc + Shimano LX T675 Disc
  • Vittoria Randonneur 700x35C (37-622) (nors įtariu, kad dar keisim į siauresnes, bet čia jau reikia testuot)
  • Tubus Logo + Tubus Tara Lowrider bagažinės

Kai kas pagal originalų sumanymą turėjo būti kitaip, bet rinkimo eigoj pasikeitė; tik manau, kad kol toliau išsiaiškinsiu, “ko reikia” – tikrai tiks.

Daikto tikslas – “hibridų hibridas važinėjimui šiaip po apylinkes asfaltu ir gražiais laukų keliukais, ir lengvam savaitės-kitos paturistavimui”. Turbūt taip geriausia įvardint. Esminiai norai buvo:

  • Kad į kalnus liptų net ir tada, kai dviratininkas beveik miega ir rimtai mint tingi. Ta keista pavarų kombinacija – ilgų pernykščių aiškinimųsi, o kaip gi aš važinėju ir ko reiktų, kad pakankamo kiekio raumenų neturint užvažiuočiau ten, kur man norisi, ir taip, kaip man norisi, rezultatas. Bus įdomu patikrint, kas gausis iš to eksperimento. Yra čia apylinkėse toks vienas kalniukas, kurio man kol kas nenulipant įveikt nepavykdavo. Labai tikiuosi, kad dabar susidorosiu. Ir – taip, važiavimas į viršų 4 km/h greičiu man visai tinka, kai jau kitaip nebeišeina :D Čia jau tas atvejis, kai iš savo klaidų mokomės, ir kitų nuomonės neklausom. Na, užsispyrus kaip ožka aš kai kuriais klausimais.
  • Kad vairas patogus būtų. O po kokių 50-60 km aš ant jo natūraliai lenktis pradedu. Tad kilo įtarimas, kad klasikinė turisto pozicija turėtų būt tai, kas tiks.
  • Kad per lietų stabdytų, ir kaladėlių nereiktų labai dažnai keist. Kadangi važinėju ypač kultūringai, ir į kokias nors MTB ar pan. varžybas su šituo tikrai nesiruošiu – manau, kad tų stabdžių, kurie sudėti, bus “per akis ir blakstienas”.
  • Kad kelioninius krepšius būtų kur padėt. Net ir tuos, kurių dar neturiu. “O jeigu prireiks”.

Ką tik žaislas pasipildė viena būtina dalimi – skambučiu :) Japonų “Crane” kūrinys. Žinojau, kad geri, bet kad juos ir spalvina – nebuvau mačius. Gera dovana, gražiai skamba.

skambutis

Žinoma, jis pritaikytas gerokai plonesniam vairui. Bet truputis darbo su replėm, truputis beveik visada gelbstinčios užtraukiamos juostelės – ir pavyko, panašu, ypač patogiai pritvirtint. Jei tikrai bus patogu važinėt – reiks antro tokio: ant plentinuko užsidėt, kad pėsčiuosius baidyt būtų galima efektyviai.

Ir dar vienas naujas žaislas – šiandien atsiuntė rūpestinga sesė, kad nesušalčiau. Chapeau! Cold Weather Warm Up Balm :)

image

Sako, kad buvo taip (veiksmas UK): “Įbėgu į dviračių parduotuvę ir sakau pardavėjom, kad turiu tokią sesę, kuri pakvaišusi dėl dviračių. O aš nenusimanau nieko. Padėkit rast dovaną”. Sako, kad visus ant kojų sukėlė (tikiu :)), bet atrado.

Įdomus žaislas. Atsižvelgiant į šio pavasario orus – pravers. Va taip žmonės visokius papildomus tepaliukus ir pradeda naudot… Aš gi jais netikiu :D Bet negi nepabandysi? O paskui dar pasirodo, kad veikia…

No comments:

Post a Comment