2012-04-17

Thule WingBar ir Thule ProRide

Užsiiminėjau konstravimu. Pagaliau susiruošiau namie susirinkt Thule skersinių ir dviračių laikiklių komplektuką. Tokia mini repeticija, kad nebūtų paskui labai baisu, kai viską reiks ant mašinos stogo dėt.

Konstruktoriaus sudedamosios dalyys:

  • Thule Rapid System 754 -- “kojos”
  • Thule One Key System 544 -- rakteliai “kojų” rakinimui
  • Thule WingBar 961 -- aerodinaminiai skersiniai
  • Thule ProRide 591 -- dviračių laikikliai
  • Thule Rapid System Kit 1245 – priedas prie “kojų”, kuris vis kitoks kiekvienai mašinai. Pagal mašinos modelį, stogą, mašinos metus etc. Beje, šitą dalį pas pardavėjus surasti sunkiausia. O jei jau mašina nepopuliari – gali tekt ir ilgokai palaukt.

Pirmas įspūdis – “oi, koks didelis konstruktorius” :) Iš tiesų, lyginant su ankstesniu kažkokio neaiškaus gamintojo turėtu komplektu, visko daug daugiau. Turbūt labiausiai klaidina “papildomos dalys”, kurios skirtos truputį kitokių skersinių tvirtinimui. Tiesiog pridėta “o jei prireiks”. Na, bet atsirinkom. Instrukcijos neblogos, nors galėtų būti ir teksto, ne vien paveiksliukai. O ir Google filmuotos medžiagos yra daug, jei jau kas nors visai sukelia abejonių.

Bendras principas man patiko; tvirtintis viskas turėtų pakankamai greit. Skirtingai nuo ankstesnio “neaišku kieno” gamybos tvirtinimo, kuriam reikėjo daug visokių varžtelių atsuktuvu sukinėt, čia viskas maksimaliai sumaunama bėgelių principu, sutvirtinama “quick release” tipo rankenėlėmis.

Vienas nemalonus siurprizas: ProRide laikiklio neina sudėti taip, kad užraktas abiem atvejais (gabenant du dviračius) visada būtų išorinėje pusėje. Panašu, kad čia – būtent šito aerodinaminių skersinių modelio niuansas. Dviračių laikiklis irgi tvirtinamas “bėgelių” principu, o jie yra toli gražu ne per vidurį. Žinoma, apsukti viską galima, bet pabandžius uždėti ant skersinių neatrodo patikimai. Geriausia, kas gavosi, tai sukeist vietom ratų laikiklius taip, kad bent jau nesudėtinga dviratį įkelt būtų.

thule1

Tik va jau į kitokius skersinius nekeisim. Kadangi tvirtinimų pridėta ir tiems “kitokiems”, aš jų nenoriu. Bent jau kol kas šitas variantas atrodo greičiau uždedamas / nuimamas.

Beliko tik uždėt ant mašinos ir padaryt kai kuriuos darbus, kuriuos tik ant mašinos ir galima daryt: pamatuot, kokiu atstumu nuo kraštų norėsim vežiotis dviračius, ir visokius neaiškius garsus mažinančias gumas sudėt. Šitą darbą padarius jau ir matuot bus galima, per kiek laiko skersiniai su laikikliais ant mašinos uždedami. Su ankstesniais žinodami ką darom žaisdavom apie 45 min.

2 comments:

  1. Citata: "Vienas nemalonus siurprizas: ProRide laikiklio neina sudėti taip, kad užraktas abiem atvejais (gabenant du dviračius) visada būtų išorinėje pusėje."

    Kodel? Tai jei laikiklius ant skersiniu sudeti priesingomis kryptimis, vienas dviratis ziures i viena puse kitas i kita, ir uzraktai abiem atvejais bus isoreje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psichologinis diskomfortas trukdė iš pradžių ;) Skersiniai tai tokios įdomios formos, dviračių laikiklis ne per vidurį maunasi. Tuo metu atrodė nelabai patikima, kai į "ant kampučio" besilaikantį daiktą reikėjo save prisiverst įstatyt ~18 kg. dviratį. Norėjosi kaip nors idealiau. O dabar jau sudėta priešingom kryptim.

      Delete